תקנון שימוש באתר אינטרנט

תקנון שימוש באתר אינטרנט "הגשמת מכירות"

הגדרות

  • "הגשמת מכירות" ו/או "העסק" מרחוב נחליאלי 33/5 , מודיעין, וכל מי שפועל מטעמו ו/או ע"י הרשאתו.
  •  "משתמש" ו/או "לקוח" ו/או "רוכש" – לקוחות הגולשים באתר "הגשמת מכירות".
  • "חוק הגנת הצרכן" – חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981.
  • "תקנות הגנת הצרכן" – תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א – 2010.

 

הוראות כלליות

  • הוראות התקנון ותנאי השימוש המופיעים באתר זה מגדירים את מערכת היחסים המשפטית בין הלקוחות/ הגולשים/ הרוכשים לבין האתר, את תנאי הזמנת המוצרים מהאתר, ומעידים על הסכמת המזמין לתנאים אלו ולתנאים נוספים המופיעים באתר והם יחולו על כל גלישה באתר, שימוש ו/או השארת פנייה לחזרה על ידי המשתמשים באתר, הוראות התקנון עשויות להשתנות מעת לעת, ע"פ שיקול דעת הבלעדי של בית העסק. משכך, טרם ביצוע פעולה כלשהי באתר, מתבקש המשתמש לקרוא, בעיון רב, את תנאי השימוש, לרבות כלל המסמכים והנספחים המהווים חלק בלתי נפרד מהתקנון.
  • בית העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות, לבטל ו/או להוסיף על תנאי שימוש אלו בכל עת וללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת ו/או בדיעבד.
  • התקנון המחייב והקובע בכל מועד הינו התקנון המפורסם באתר. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה, מכל מין וסוג שהוא בין תוכן האתר לבין הוראות תקנון זה, יגברו ויחולו הוראות התקנון.
  • אתר-  הגשמת מכירות salewisher.co.il/# (להלן :"האתר") הינו בבעלות הגשמת מכירות (להלן: "העסק") ומופעל על ידו, האתר משמש כאתר אינפורמטיבי / מכירתי / פרסומי, המציע למשתמש/ללקוח/לרוכש בו מידע אודות השירותים ומכירות המוצרים אותם העסק מספק (להלן: "המשתמש/ים ו/או לקוח/ות ו/או "רוכש/ים"). בעזרת מנוע חיפוש המופעל באתר יכול הגולש לחפש מוצרים שונים המוצעים למכירה על ידי בית העסק.
  • השימוש באתר, לרבות גלישה באמצעי תקשורת כגון, מחשב, סלולרי, טאבלטים, סמארטפונים וכ"ו, ו/או פנייה לעסק על ידי המשתמש, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות רשת אחרת ו/או אמצעי תקשורת אחר, מהווה אישור כי המשתמש קרא והבין את הוראות תקנון זה וכן כי הוא מסכים להוראות תקנון זה, לרבות לתנאי מדיניות הפרטיות, המפורטים בתקנון זה וזאת ללא כל הגבלה או הסתייגות.
  • כל תוספת ו/או שינוי שנעשה באתר, בתוכן האתר ו/או בתנאים אלו יחייבו את המשתמש בהמשך השימוש בו. על כן, הנך נדרש לעיין בתנאים אלו מעת לעת ולעקוב אחר השינויים. יובהר כי השימוש באתר לאחר ביצוע השינויים מעיד על הסכמה לשינויים אלו.
  • ככל שאינך מסכים לשינויים ו/או לתנאי השימוש אנא הימנע מהמשך שימוש באתר או פנה אלינו לסיוע כדי לתת לך פתרונות חלופיים ככל וישנם.
  • תוקף תנאי השימוש הינו מצטבר ולא לחילופין ותנאי השימוש יפורשו כמתקיימים זה לצד זה ולא מצמצמים זה את תחולת זה.
  • התקנון באתר זה נכתב בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד ולכן השימוש בלשון זכר משמעו לשון נקבה וכי השימוש בלשון יחיד משמעו בלשון רבים וכן ההפך ואין בכך כדי לפגוע ו/או ליצור אפליה כלשהי.
  • המשתמש רשאי לעשות שימוש באתר לצרכים אישיים ובלתי מסחריים בלבד כל שימוש מסחרי באתר הינו אסור.
  • הרישום לאתר וכן השימוש במידע אותו מסר המשתמש לחברה ו/או שהצטבר אודות המשתמש בעת השימוש באתר, יתבצע בהתאם להוראות הדין הישראלי בלבד ובהתאם למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.

 

שימוש באתר

  • השימוש באתר, הינו כפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה ובכפוף להוראות הדין ובתנאים כדלקמן:
    • שימוש כללי באתר יותר לכל משתמש באשר הוא. העסק שומר לעצמו את הזכות, לאפשר שימוש ורכישת מוצרים רק לאחר שהמשתמש הזדהה באופן מלא הכולל את כל פרטי ההתקשרות בהתאם לטופס ההרשמה. המשתמש מתחייב, למלא באופן מדויק את פרטיו המלאים וזאת על מנת למנוע כל אפשרות לתקלה כלשהיא ביצירת קשר ו/או באספקת המוצרים, התחזות לאדם או לתאגיד במהלך השימוש באתר הינה אסורה בהחלט, ומובהר כי הדבר מהווה הפרה חמורה של תקנון האתר, העושה כן צפוי לעונשים בהתאם לדין.
    • בעת פעולת השלמת ההזמנה יאשר המזמין את פרטי ההזמנה ואת נכונות הפרטים שמסר.

   

    • שימוש בפורומים, ככל ויהיו, יתאפשר רק אם ברשות המשתמש תיבת דואר אלקטרוני תקינה, והוא מילא את כל שדות החובה המופיעים בטופס ההרשמה לרבות אך לא רק, שם פרטי ומשפחה/שם תאגיד, כתובת תא הדואר האלקטרוני וכתובת מקום המגורים, מספר זיהוי/רישום, ומס' טלפון.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי לעסק נתונה הרשות בכל עת ועל פי שיקול דעתו הבלעדי למנוע ממשתמשים את הגישה לאתר העסק ו/או לחלק ממנו, ככל והתנהגותם אינה הולמת ו/או היה והם מבצעים שימוש בלתי ראוי או בלתי סביר באתר, לרבות אי ציות לתנאי השימוש ו/או למדיניות הפרטיות.
  • העסק יהיה רשאי להתנות את הכניסה ו/או השימוש באתר, כולו או חלקו, ברישום ו/או בתשלום, ומבלי שתהיה למשתמש כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשור בכך.

 

אחריות המשתמש

  • השימוש באתר הינו באחריותו המלאה של המשתמש, העסק אינו אחראי לכל פעילות בלתי חוקית שתתבצע, ככל שתתבצע, על ידי מי מהמשתמשים באתר ו/או כל גורם אחר שאין לו שליטה עליו.
  • האתר בכללותו, כולל כל התכנים המופיעים בו פתוחים ומוצעים לציבור, למשתמש וללקוחות כפי שהם (As Is) העסק אינו אחראי לאי דיוקים, או לטעויות שנפלו ביחס לתוכן או לפירוט המפרט שנעשה ע"י היבואן, העסק מבהיר בזאת שהתוכן האמור באתר הינו למטרות כלליות ואינפורמטיביות ואינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת ביחס למוצרים המתפרסמים באתר, המשתמש מצהיר ומסכים לכך שכל הסתמכות על התוכן, מידע, המפרט, הצהרות ועוד המוצג באתר נעשה לפי שיקול דעתו של המשתמש ובאחריותו הבלעדית, על המשתמש לבצע בעצמו את כל הערכותיו ובדיקותיו לגבי המוצר/המיטלטלין והוא מוותר ויהיה מנוע מלהעלות כל טענה לגבי הסתמכות על מי מאלה.
  • קישורים (לינקים) חיצוניים שיוצגו באתר ככל ויוצגו, המקושרים לאתרי אינטרנט אחרים, נועדו אך ורק לנוחותם ולידיעתם של המשתמשים. קישורים אלו אינם בשליטתו של העסק והוא אינו מפקח על תוכן האתרים המקושרים ו/או על תוכנם/אמיתות תוכנם ו/או השירות הניתן בהם ולמשתמש לא תהא כל תלונה ו/או הלנה והמשתמש לא יוכל לתבוע כל סעד באופן ישיר ו/או עקיף בגין השימוש בקישורים אלו. יובהר כי המוצג
  • אתר אחר אשר יהיה מופעל על ידי העסק יהיה בו מדיניות פרטיות שלו אשר אינו קושר אותו לאתר זה.
  • השימוש בתוכן האתר, לרבות בתוכן המסופק על ידי העסק (לרבות מאמרים, תמונות, סרטונים, כתבי עת, מענה לשאלות, טיפים ו/או תמונות ומידע על נכסים) ו/או בתוכן של צד שלישי, לרבות כל כניסה של המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי הפניה באתר ו/או בפרסומת באתר, יתבצע על אחריותו הבלעדית של המשתמש, למשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנגד העסק בקשר לתוכן באתר, לרבות לתוכן המסופק על ידי העסק ו/או לתוכן של צד שלישי, בגין כל נזק ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או כניסה כאמור ו/או בשל הסתמכות על תוכן של צד שלישי ו/או בשל פגיעה בפרטיות בעקבות שימוש כאמור.
  • ידוע למשתמש, כי האתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, ניתנים על ידי העסק במצבם כפי שהם ובכפוף לזמינות  As Is)  ו (As Available – העסק לא יישא בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת בקשר עם האתר, לרבות כל תוכן או שירות בו, וכן בקשר עם התאמתם למטרה ספציפית ו/או לדרישות המשתמש. המשתמש מצהיר ומתחייב בזה, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה באתר, לרבות בכל תוכן ו/או שירות בו, וכי ידוע לו שהעסק אינו אחראי, בין במישרין בין בעקיפין, לכל שימוש שהוא עושה באתר כאמור.
  • המשתמש מתחייב בזאת לציית לכל הוראות הדין, לרבות חוק ו/או תקנה, העשויים לחול על שימושו באתר ו/או בתוכנו, לרבות תנאי שימוש אלו.
  • המשתמש מתחייב לפצות את העסק ו/או מי מטעמו בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שיגרמו לו, במישרין או בעקיפין, בכלל זה פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, שכ"ט עו"ד והוצאות משפט בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת תנאי השימוש ו/או כל מעשה ו/או מחדל של המשתמש ו/או מכל חיוב בו יחויב העסק ו/או מי מטעמו אשר על פי תנאי השימוש לעסק אין אחריות לגביו, או שתועלה נגדם על ידי צד ג' כלשהו כתוצאה משימוש פסול ו/או בלתי חוקי על ידי המשתמש באתר ו/או בתוכנו, לרבות הפרת תנאים אלו.

 

איסור שימוש

  • ללא מתן הרשאה כתובה מראש על-ידי העסק, המשתמש אינו רשאי לבצע את הפעולות ו/או המעשים הבאים בעת השימוש באתר ובתוכנו:
    • לעשות שימוש מסחרי באתר ו/או בתוכן האתר ו/או לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט ביצוע כל פעולה בלתי חוקית באופן ישיר ו/או עקיף.
    • להעתיק, לשחזר, לשנות, לעבד, לתרגם, לבצע הנדסה חוזרת, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם, לתמלל, ולאחסן את תוכן האתר, כולו או חלקו באופן עקיף ו/או באופן ישיר.
    • להציג תוכן מהאתר בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת, המשנים את עיצובם המקורי באתר ו/או מחסירים דבר כלשהוא כל זאת מבלי לפגוע בכלליות האמור.
    • לשבש או להפר כל זכות של משתמש אחר באתר, לרבות הזכות לפרטיות ו/או לשמו הטוב ו/או כל זכות אחרת כל זאת מבלי לפגוע בכלליות האמור.
    • לאסוף מידע אישי על המשתמשים באתר ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים.
    • לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, או כל מידע אחר שהינו שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.
  • אי עמידה במגבלות אלו עלולה להוביל למניעת גישת המשתמש לאתר ואף לחשוף אותו לאחריות אזרחית ו/או פלילית, בהתאם להוראות הדין.

 

קניין רוחני וסימני מסחר של אתר "הגשמת מכירות"

  • הקניין הרוחני, זכויות היוצרים וכל זכות אחרת המופיעים באתר לרבות עיצוב האתר, לרבות כל מידע מכל מין וסוג שהוא, ובכלל זה כל תוכן מילולי, חזותי, קולי, אור – קולי ולרבות טקסט, תמונה, קול, וידאו, בכל אמצעי מדיה ובכל מכשיר קצה, הקיימים היום ו/או שיהיו קיימים בעתיד ו/או כל שילוב שלהם לרבות כתבות, מאמרים, ידיעות, סקירות, נתונים, קבצים, מפות, עצות, ניתוחים, המלצות, הנחיות, הערכות וכל מידע ו/או תוכן אחר בכל פורמט שהוא, וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם, הפצתם ודרך הצגתם, לרבות (אך לא רק): כל תמונה, שרטוט, עיצוב, צילום, איור, הנפשה, תרשים, דמות, הדמיה, דגימה, סרטון, קובץ קולי וקובץ מוסיקלי; כל תוכנה, קובץ, קוד מחשב, יישום, תסדיר פרוטוקול, מאגר נתונים וממשק וכל תו, סימן, סמל וצלמית) (icon) (להלן :"התוכן ו/או התכנים") מוגנים על-ידי דיני זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינ"ל וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.
  • המשתמש באתר מתחייב שלא להכניס שינויים, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, להנפיק רישיון, לסלף ו/או לפגוע במידע הכלול בו, ליצור עבודות נגזרות או למכור כל חלק מן התוכן הכלול באתר ללא הסכמתו המוקדמת, הכתובה והמפורשת של העסק. וכן שלא לעשות כל שימוש במידע באתר זה או בחלקים ממנו בניגוד לאמור בדיני הזכויות יוצרים ובאמנות בינלאומיות הנוגעות לנושאי זכויות יוצרים.
  • כלל זכויות הקניין הרוחני  של "הגשמת מכירות" מכל מין וסוג שהוא (בין אם המדובר בזכויות רשומות ובין אם המדובר בזכויות שטרם נרשמו), ובכלל זאת שם המתחם ("Domain") הפטנטים, סימני המסחר, שמות המסחר, הדגמים, המדגמים, זכויות יוצרים, סודות מסחריים, המוניטין, שיטות, קוד המקור והקוד הבינארי, סמלים מסחריים, תוכנות מחשב, מושגים, מידע סודי, סימני שירות, מאגרי מידע, יצירות נגזרות, תגליות, נוסחאות, מוניטין, רעיונות, שיפורים, מדגמים, מידע, חידושים, המצאות, ידע, לוגו, נתוני שוק, שיטות, זכויות מוסריות, יצירות ספרותיות, קובץ גרפי, מידע טכני, אופן הצגתו ועיצובו של האתר וכן כל עניין או פרט הקשורים באתר, הם רכושו הבלעדי של העסק או של צד שלישי, אשר הרשה לעסק להשתמש בהן, והשימוש בכל הזכויות האמורות מותר לעסק בלעדי ו/או לצדדים שלישיים נוספים, במידה והם בעלי רישיון לעשות כן. אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, למכור, לתרגם ו/או לבצע פעולה אחרת כלשהי, מסחרית ושאינה מסחרית, בכל סוגי הטקסטים ו/או קודים ו/או תמונות ו/או סימני מסחר ו/או תצלומים ו/או סרטונים ו/או כל תוכן אחר המופיע באתר, אלא אם התקבל אישור מהעסק לכך מראש ובכתב.
  • אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame) גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו (קישור עומק), אלא לעמוד הבית בלבד אלא אם ניתן אישור מיוחד על כך בשירות שהוזמן.
  • מבלי לגרוע מהאמור לעיל, שם העסק וסימני המסחר שלו, לרבות אובייקטים הקשורים למוניטין העסק, כגון (אך לא רק): סימנים, לוגו, סמלים, סימני שירות, או כל אובייקט אחר כפי שהם מופיעים באתר, הינם קניינו הבלעדי של העסק ואין לעשות בהם כל שימוש.

 

תוכן והשימוש באתר

  • תכונות, עיצוב, צבעים או חזות של מוצרים המתוארים או מוצגים באתר, לרבות כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם על מנת לדמות למשתמש את המוצר המבוקש בצורה הקרובה והטובה ביותר. ככל ומשתמש זיהה ו/או חושש כי ישנו פער בין נראות המוצר המבוקש בפועל לבין המוצר המופיע באתר, עליו לפנות לעסק באופן מידי אשר יפעל לתקנו בהקדם, בהתאם לצורך.
  • ככל שהאתר מכיל קישורים אלו, אין בכך כדי להעיד על הסכמה ו/או אחריות של העסק לתכנים המופיעים באתרים המקושרים ו/או מהווה ערובה לאמינותם, עדכניותם, תקינותם או חוקיותם ו/או למדיניות הפרטיות ותנאי השימוש הננקטים על ידי בעליהם. העסק אינו אחראי לכל תוצאה שתיגרם כתוצאה מהשימוש באתרים המקושרים ו/או מהסתמכות עליהם ומומלץ לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אתרים אלו, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעלי האתרים המקושרים בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין. העסק רשאי לפי שיקול דעתו הבלעדי להסיר כל קישור מהאתר ו/או להוסיף קישורים נוספים. העסק אינו מתחייב כי הקישורים לאתרי האינטרנט האמורים יהיו פעילים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.
  • העסק עושה את מרב המאמצים שהמידע המובא באתר יהיה מדויק ככל הניתן. עם זאת, ייתכנו באתר ו/או בתוכן ובמידע המובאים בו, שיבושים, אי דיוקים וטעויות, בין היתר עקב מעשים ו/או מחדלים של העסק ו/או מי מטעמו ו/או של צדדים שלישיים. המשתמש פוטר בזאת את העסק מכל אחריות בשל המידע ו/או התוכן המובא על ידו באתר ו/או טעויות בו, לרבות בגין כל נזק, ישיר או עקיף, הנגרם למשתמש בשל כל תוכן ו/או המידע כאמור ו/או הסתמכות המשתמש עליו, לרבות בקשר למוצרים, תיאורים, מחירים וכדומה.
  • העסק רשאי להתיר או לאסור את גישת המשתמש לאתר בכל זמן על פי שיקול דעתו הבלעדי ושומר לעצמו את הזכות הבלעדית לשנות או להפסיק את הפעלת האתר, כולו או חלקו, בכל זמן וללא מתן הודעה.
  • מבלי לגרוע מהאמור, יהיה העסק רשאי להפסיק את הפעילות המתבצעת באתר, כולו או חלקו, באופן זמני ו/או קבוע, בכל עת, ומבלי שתהיה למשתמש כל טענה, זכות ו/או תביעה בקשר לכך.
  • העסק ו/או מי מטעמו, לא יישאו בכל אחריות שהיא, לנזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשים (ובכלל זה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר, צפוי ושאינו צפוי), הנובעים ו/או הקשורים, באתר, או בכל תוכן ו/או שירות בו, או בכל שימוש בהם, ולרבות אך מבלי לגרוע:
  • בשימוש ו/או אי יכולת שימוש באתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, מכל סיבה שהיא;
  • הודעות ו/או קבצים שנתקבלו אצל המשתמש במהלך ו/או עקב השימוש באתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו;
  • שימוש או הסתמכות על מידע ותכנים המתפרסמים באתר, בין על ידי העסק ובין על ידי צדדים שלישיים;
  • כל מעשה ו/או מחדל המתבצע בתוכן האתר או בקשר עמו לאחר מסירתו לצדדים שלישיים;
  • הפרעות, זמינות ותקינות של האתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, מכל סיבה שהיא, ולרבות, כשלים הנובעים משיבושים או מכשלים ברשת האינטרנט או ברשת הטלפוניה.
  • נזק או אובדן אשר נגרם כתוצאה משגגה, טעות, אי דיוק וכדומה, בתוכן באתר.
  • אין בהגבלת האחריות בסעיף ‏זה, בכדי לגרוע מכל הגבלת אחריות אחרת המפורטת בתנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות.

 

אחריות בית העסק

  • העסק הגשמת מכירות לא נותן אחריות על המוצר/ים, האחריות הינה ע"י היבואן עצמו והעסק הגשמת מכירות כפוף לתנאי היבואן.
  • אם המוצר שרכש הלקוח הינו מקולקל (לא עובד, לא נדלק) העסק ישלח ללקוח מוצר חדש מאותו המוצר שרכש עד 14 ימים.
  • אין אחריות על נפילות או שבר של המוצר!!!
  • אין אחריות על תיקון, הרכבת, או החלפת מוצרים.
  • במידה ומוצר חשמלי תקול הלקוח מחויב לשלוח את המוצר בעצמו או לשאת בעלות משלוח בעלות של 59 ₪ במרכז הארץ, באזורים מרוחקים, כגון אילת והערבה, ים המלח, הבקעה, רמת הגולן, או מעבר לקו הירוק, עלות המשלוח תהא בהתאם למיקום ויקבע ע"י בית העסק.
  • העסק ידאג להעביר את המוצר התקול לייבואן שם יבוצע התיקון, לאחר התיקון על הלקוח/ה לאסוף את המוצר בעצמו מבית העסק או שישלח אליו והוא יישא בתשלום עלות משלוח בסך 59 ₪ במרכז הארץ, באזורים מרוחקים, כגון אילת והערבה, ים המלח, הבקעה, רמת הגולן, או מעבר לקו הירוק, עלות המשלוח תהא בהתאם למיקום ויקבע ע"י בית העסק.
  • האחריות על הרהיטים הנמכרים באתר הינה אחריות על ידי היבואן בהתאם לתנאי היבואן מתאריך שמופיע על החשבונית קניה ובצירוף חשבונית קנייה ו/או כאשר נכתב בבירור מועד מאוחר יותר על ידי היבואן.
  • חובה לצרף את תעודת האחריות שמופיע בו מספר המוצר שכתוב על תעודת האחריות של המכשיר.
  • היבואן עלול לדרוש תשלום על התיקון במידה ו –
  • התקלה נגרמה בגלל שלא היה שימוש בהתאם להוראות השימוש.
  • עקב כך שהתקלה נגרמה בכוונה או בגלל רשלנות של הלקוח/ה.
  • התקלה נגרמה בגלל כוח עליון כמו- שרפה, נזילה, ברק, כניסת גוף זר וכדו'.
  • חדירת נוזלים כלומר קורוזיה.
  • או אם הלקוח/ה ניסה לתקן את המכשיר בעצמו או ע"י אדם שלא הוסמך לכך ע"י היבואן.
  • חשוב מאוד! יתכן כי יהיו מוצרים שלא יהיו במלאי גם לאחר שמערכת האתר אפשרה לבצע את ההזמנה באתר, העסק הגשמת מכירות ינסה להציע מוצר חלופי או החזר כספי, כמובן בכפוף להסכמת הלקוח/ה.

 

התיישנות

  • מבלי לגרוע מהאמור בתקנון תנאי שימוש זה, המשתמש מודע, מסכים ומאשר בזאת כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או טענה, ו/או דרישה כנגד העסק ו/או צדדים שלישיים הקשורים לשימוש באתר על ידי המשתמש ו/או לנכסים המופיעים באתר, תוגבל לתקופה של 6 חודשים וכלל הצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 בחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.

 

סמכות שיפוט וברירת דין

  • על כל שימוש באתר זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט יהיה בבית משפט בירושלים בלבד, אשר לו הסמכות העניינית, הדין המהותי והפרוצדוראלי שיחול יהיה הדין הישראלי, אשר יגבר על כל כללי ברירת דין המפנים לתחולת דין זר.

 

שונות

  • התנאים המפורטים לעיל אינם יוצרים ולא יפורשו כיוצרים כל שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין העסק.
  • באם תנאי מתנאי השימוש ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות תנאי השימוש הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.
  • תנאי שימוש אלו מהווים את ההסכם המלא בין המשתמש לבין העסק בכל הנוגע לאופן השימוש באתר ומחליפים כל הבנה ו/או הסכמה אחרת, בעל-פה או בכתב, הנוגעת לשימוש באתר ובתוכנו.

 

אופן תשלום עבור מוצרים

  • תשלום על כל רכישת מוצר יהיה באמצעות כרטיס אשראי בלבד, לא ניתן לשלם בהקפה, תשלום בכרטיס אשראי יבוצע דרך מערכת סליקה  ERPהמאובטח באמצעות תקן HTTPS.
  • המחירים באתר אינם כוללים מע"מ.

 

שירות לקוחות

  • בכל עניין, שאלה ו/או בקשה, אנא פנו אל העסק הגשמת מכירות אשר מנוהל על ידו באמצעות השארת פנייה / צור קשר באתר או לחילופין בווצאפ: 052-2394447 או במייל .salewisher@gmail.com

מזמינים דרכינו
את כל הרכש למשרד?

מחירים אטרקטיבים

התמחור האטרקטיבי שלנו מאפשר חסכון משמעותי עבור העסק שלך ומספק תמריצים משתלמים שמשפרים את התמורה הכלכלית שלך כל חודש מחדש.

מגוון ספקים

בזכות קשרים מובילים עם מגוון ספקים, אנו מציעים גמישות רבה יותר ומבצעים שמותאמים אישית, מאפשרים לנו להציע לך מגוון רחב של מוצרים והזדמנויות קנייה משתלמות.

ליווי ארוך טווח

התמיכה המתמשכת שלנו מבטיחה לך ליווי ארוך טווח, המבוסס על היכרות מעמיקה עם צרכי העסק שלך ומספקת לך את הביטחון והנוחות להרגיש שאנחנו שותפים אמיתיים בדרכך להצלחה.

שירות זמינות

שירות אישי וזמינות מורחבת: כאן בכל עת בכדי לענות על כל שאלה, לאתר כל מוצר בארץ או בעולם, לפתור כל בעיה ולספק עזרה מקצה לקצה.

אתר זה משתמש בקבצי עוגיות